متن آهنگ پیرهن صورتی (کشتی تو من و غم مو نخوردی)
نوشته شده توسط : morad10

پیرهن صورتی دل من و بردی
کشتی تو من و غم مو نخوردی
پیرهن صورتی دل من و بردی
کشتی تو من و غم مو نخوردی
نشون به اون نشون یادته
گل سرخی روی موهات نشوندی
گفتی من میرم الان زودی برمیگردم
گفتی من میام اونوقت باهات همسر میگردمجوان ایرانی (irjavan.com)

چراغ شام تارم بیا چشم انتظارم
چقدر نازت کشیدم تو رفتی از کنارم
چراغ شام تارم بیا چشم انتظارم
چقدر نازت کشیدم تو رفتی از کنارم
بیا فکری به حال زار ما کن
بیا این بی وفایی را رها کن
تو گفتی آشناییمون خطا بود
خطا کردم تو هم امشب خطا کن
بیا فکری به حال زار ما کن
بیا این بی وفایی را رها کن
تو گفتی آشناییمون خطا بود
خطا کردم تو هم امشب خطا کن
خطا کردم تو هم امشب خطا کن

 

 

متن آهنگ پیرهن صورتی (کشتی تو من و غم مو نخوردی)





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: